Senso Advies is continu op zoek naar mogelijkheden om de service voor u te verbeteren, maatwerk te leveren en tegelijkertijd milieubewuster te werken. Hierbij vinden wij het belangrijk dat u de post ontvangt, zoals u dat wilt. Digitaal of fysiek, wij leveren maatwerk.
Samen met ons volmachtbedrijf Biesbosch Assuradeuren bieden wij u deze oplossing. We doen dit in nauwe samenwerking met Postex; een innovatief bedrijf dat deze dienstverlening al jaren aanbiedt.
Wat verandert er?
Voor u verandert er eigenlijk niets, u krijgt er alleen iets bij. U ontvangt nog steeds alle correspondentie, zoals polissen, brieven en facturen. Echter het zal voor u herkenbaar zijn dat het van uw eigen verzekeringsadviseur komt. Daarnaast ontvangt u naast het poststuk ook een voorblad met een unieke (tijdelijke) code om de poststukken ook digitaal in te zien.
Inloggen
Hieronder kunt u met uw unieke code inloggen in de beveiligde Postex omgeving. Hier kunt u:
- uw documenten inzien en downloaden;
- zelf kiezen of u de documenten per post óf per e-mail wilt ontvangen;
- per e-mail verstuurde documenten nog één jaar lang inzien en downloaden.
Post voortaan per e-mail ontvangen?
De wijziging in de verzending biedt nieuwe mogelijkheden. Zoals u hierboven heeft kunnen lezen is het ook mogelijk om aan te geven of u de post van uw verzekeringsadviseur voortaan per e-mail wenst te ontvangen. U kunt zelf uw ontvangstvoorkeur bepalen, per post of via e-mail. Postex hanteert strikte privacy- en veiligheidsvoorwaarden en zal uw gegevens zorgvuldig behandelen. Postex vraagt nooit om inloggegevens of wachtwoorden. Geef deze ook nooit aan derden! Wilt u meer weten over Postex? Kijk dan op: www.postex.com/nl/ontvangen.
Vragen?
Wij vertrouwen erop u met deze informatie van dienst te zijn. Twijfelt u aan de echtheid van de poststukken, of heeft u nog vragen, dan kunt u contact opnemen met Senso Advies.